השוקו הטבעוני הטעים והבריא ביותר בפחות מדקה להכין!

 

התאהבתי במשקה הזה! מושלם לימים חורפיים וקרים, מעולה לילדים ונפלא גם כאלטרנטיבה לאלו שרוצים להפסיק או להפחית קפה. הוא מתוק, טעים, בריא ופחות מדקה להכין.

כשהפסקתי עם קפה (תהליך ממושך – תוכלו לצפות בו בלחיצה כ-א-ן), היו לי געגועים להחזיק ספל חם והמשקה הזה יכול לספק אותו בהצלחה. נסו וספרו לי אם גם לכם הוא עוזר.

הרבה שואלים אותי איך אני מסתדרת בחורף עם תזונת רו-פוד? לא חסר לי מרק-חם? תבשילים? התשובה שלי היא שלא שיניתי את התזונה ואורח החיים שלי במטרה להפסיק עם מאכלים מבושלים, אלא שאני מוכנה לוותר עליהם כדי להרוויח בריאות טובה יותר. כל שינוי תזונתי שעשיתי תמיד בא מתוך המקום שבו אני מרגישה שהרווח עולה על ההפסד ומתוך מקום כזה אין תחושה של חסך אלא מילוי והגשמת הצרכים שלי. הקסם המופלא הוא שככל שאני מתקרבת יותר לתזונה הטבעית, כך התענוג שלי מאכילה רק עולה ועולה. אנחנו משקיעים זמן רב בפיתוח טעם מעודן באומנות, מוזיקה ויופי בעוד שבאוכל אנו לא מצליחים ליהנות מטעמים טבעיים ועדינים ומכאן השימוש הכלל עולמי במלח, פלפל, תבלינים, חומץ, קטשופ, חרדל וכדומה.

חשוב לי להדגיש שהדרך לתזונה ובריאות טבעית היא דרך של אהבה, יופי, יצירה, גילוי טעמים חדשים ותענוג. ומתוך הניסיון האישי שלי, צריך לעשות אותה בהדרגה – אם אתם בניסיון לעבור לתזונה טבעית וקשה לכם מאוד בהתחלה בלי משקאות חמים בחורף אתם – השוקוצי'נו הזה הוא בדיוק בשבילכם. טעמו המתוק הוא טבעי, מתמרים ולא מסוכר, במתכון אני משתמשת באבקת חרובים ולא בקקאו, בגלל השאיפה להתרחק מהתאוברומין (סוג של קפאין) שמכילים פולי הקקאו. בכלל, מומלץ להרגיל את ילדינו לטעם של שוקולד חרובים ולא קקאו.

אז נכון שהאידיאל בתזונה הטבעית הוא לאכול את הפירות והירקות כפי שהם, לקטוף ולאכול, אבל יש דברים מסוימים שאפשר להתפנק איתם מדי פע – כמו המתכון המופלא הזה!!

תהנו!

  • במתכון הזה אני אוהבת להשתמש בתמרים מסוג ברהי של קיבוץ סמר
  • אבקת החרובים שאני אוהבת להשתמש היא של המותג "ניצת הודבדבן" ושקית במשקל 500 גרם עולה 14 ש"ח.

~כל מעשה שאנו עושים בחיינו הוא תמיד בדרך כלשהי ניסיון להביא יותר אור אל חיינו. צעד אחר צעד נוכל להפוך את ההרגלים הישנים שלנו לכאלה שיפיקו לנו זהב ~