"חכמת הבריאות של הילדים" – דף 1

חכמת הבריאות של הילדים

קורס און-ליין לתזונת ילדים טבעית

חלומך לראות את ילדיך נהנים מבריאות טבעית? 

לחצו על הסרטון 

צעד-אחר-צעד ליצירת בריאות מושלמת מינקות ועד בגרות

קורס משנה חיים ומעצים בריאות לכל המשפחה

האם את/ה?

השינוי המשפחתי שלך מתחיל עכשיו.
לחץ כ-א-ן!

veganbari_icon1

הורים שאמצו את חכמת-הבריאות של ילדיהם:

veganbari_icon5

מה כולל הקורס?

תזונה

תוכן השיעורים

הקורס נפתח בהכרות עם מכלול התנאים הדרושים על-מנת לאפשר לילדינו לשגשג בבריאות מושלמת.
מהם 6 התנאים? כיצד מיישמים כל אחד מהם? איזה קסם קורה כאשר גופם של ילידנו נהנה משפע מכל אחד?
מהי משמעות ההרמוניה ביניהם?

מה כוללת התזונה הטבעית לילדים ומשמעות צריכת המזון הטבעי עבורנו? התזונה לפי שלבי הגדילה: שלב הינקות, שלב המעבר והתזונה הבוגרת + מגוון תפריטים לכל אחד מהשלבים. מהם 10 עקרונות האכילה של התזונה הטבעית? הבחנה בין מזון לאוכל מעובד, מתי וכמה לאכול, ארוחת הבוקר המושלמת, איזה מזון פופולרי לא מומלץ לתת לתינוקות עד גיל שנתיים, צירופי מזון, שילובי פירות, היבטים של שתיית מים, ויצירת מקסימום תענוג מאכילה

תיעוד סיפור החלמה מעורר-השראה של ילדה בת 5 מקוליטיס, 3 השלבים המאורגנים ומסודרים להפליא אשר יוצרים מחלות, כיצד מוצאים את הסיבה האמתית למחלה ומסירים אותה? מהו חום? סולם ד"ר לינדלר – ההיגיון שיכול להפוך הצטננות פשוטה למחלה כרונית וכמובן התנאים הטבעיים להבראה וריפוי מלא באמצעות כוחות הגוף, ללא טיפולים ותרופות

הרבה הורים שבחרו לגדל את ילידיהם בדרך של טבעונות ובריאות טבעית מתמודדים עם סיטואציות ומצבים חדשים ומאתגרים. איך נחנך את ילידנו לעשות בחירות תזונתיות נכונות מתוך עצמם למה לא אומרים לילד "אסור לך" על אוכל?, איזה שיעור עלינו, ההורים, לעבור בדרך? כיצד התזונה הטבעית מחברת את ילדינו עם הגוף שלהם ובונה ילדים בעלי ביטחון עצמי, מודעות גבוהה וחמלה. איך מגייסים את הסביבה הקרובה לתמוך בנו ההורים ולעזור לנו לבסס את הסמכות ההורית.

פרק שכולו פרקטיקה. נלמד הכנת מתכונים קלים, צבעוניים ומלאי-טעם צעד אחר צעד. נבסס את התפריט היומי שלמדנו בפרק התזונה עם מגוון הצעות לארוחת-בוקר, עשר, ארוחות צהריים וערב, ונלמד גם הכנת ממתקים טבעיים. נלמד גם על המכשירים שצריך במטבח הבריא, טכניקות ועקרונות הכנה פשוטות.

איך נייצר שפע בבית? צמצום רעלים בסביבה הביתית, איך אפשר לחסוך בעלויות ולאכול פירות וירקות איכותיים, איך יוצרים תיאבון בריא לילדים שיגרום להם ל"התנפל" על פירות וירקות, מה לגבי קקאו ומזונות על? כמה חלבון באמת צריך?

נכון שלפעמים יותר קל לשחות עם הזרם המרכזי. לעומת זאת, יותר מאתגר לשחות נגד הזרם לכיוון המקום שמרגיש ששם נמצאת האמת. פרק זה טומן בחובו אוצרות – ראיונות עם הורים חלוצים, בעלי עמדה ואג'נדה אשר מספרים על השינוי שהם עברו עם ילדיהם. איזה קשיים יש להם וכיצד הם מתמודדים איתם וגם טיפים שהם ביקשו לחלוק ובכך לתת השראה

veganbari_icon3

קצת על דפנה אמון..

מדריכה ומרצה לבריאות ותזונה טבעית. במהלך השנים האחרונות ליוויתי עשרות אנשים בתהליכים של שינוי, באמצעות כלים פשוטים המעצימים את כוחות הריפוי והחיוניות המצויים בגופם. תמיד שמחתי לשמוע מהם על הטבה משמעותית בבריאותם. יחד עם זאת, הרבה מהם תיארו בפניי את הקושי שלהם להכיל את השינוי בתוך משפחתם ועל ילדיהם. לא פעם ביקשו ממני שאפתח קורס העוסק באורח חיים בריא לילדים. מכיוון שגם אני מתמודדת עם אותם אתגרים, היה לי את התמריץ והמוטיבציה להעמיק לחקור. כך נוצר קורס זה, אשר מביא דרך אפקטיבית ופשוטה, ומפיץ מיומנויות שאני מאמינה שיש בהן צורך רב, על איך לגדל ילדים בריאים ושמחים. הקורס נשען על ידע שקיים מאות ואולי אפילו אלפי שנים. בעשורים האחרונים הידע הזה נחקר שוב ושוב ותוצאותיו ממשיכות לספר לנו את אותו סיפור – ככל שנעניק לגוף שלנו ושל ילדינו תנאים נכונים יותר – נהנה מרמות גבוהות יותר של בריאות.

מהי ההשקעה בקורס?

יצירת הקורס הזה הייתה משאלת לב שלי במשך זמן רב. לגדל ילד בריא בתוך מערכת שאינה בהכרח כזו דרשו ממני שעות אינספור של מחקר, להבין איך אני עושה את זה נכון. זה סיפור חיי ב-4 השנים האחרונות.

יש צורך רב בקורס ראשון מסוגו בעולם זה, והחשיבות של הפצת מיומנויות אלו היא הכרח המציאות. לכן, אני מבקשת עבור הקורס מחיר שהוא שווה נפש ואפשרי לכל הורה המעוניין לרכוש מיומוניות איך לגדל את ילדיו בבריאות-טבעית

יש לך הזדמנות לרכוש את כ-ל הקורס במחיר השקה מיוחד

מבצע היום!

רק עוד שאלה...

ילדיך ילמדו שבבית יש אוכל בריא ומזין והם יקבלו ממנו סיפוק והנאה,. זה יהיה החלק העיקרי של התזונה שלהם. מדי פעם בחוץ את תראי אותם אוכלים דברים לא כל כך טובים אבל עם הזמן הם ילמדו לחבר את הנקודות בעצמם ולהגיע למסקנה שאוכל לא-טוב גורם להם תחושה לא נעימה.
בסיס תזונתי טוב, מאזן מעצמו את התשוקה לגאנק פוד ואת לא תצטרכי
להרגיש כמו שוטרת.

אתה בוחר את הקצב ואת התפריט הנכון לך ולמשפחתך. בקורס תקבל המון ידע, שאולי בהתחלה עשוי להישמע קיצוני אבל אם תתן להיגיון הפנימי ולאמת שלך לשפוט, מהר מאוד תגלה כמה אתה מתחבר לדברים התאזר בסבלנות. על פי רוב, וככל שהזמן עובר, אנשים ילמדו להכיר בתבונת מעשיכם ויעריכו אתכם על שהעזתם להעניק לילדיכם את הבריאות הטבעית. עם ההתבגרות שלנו בתור הורים אנחנו עשויים לגלות שחלק מהדפוסים עליהם גדלנו וחונכנו אינם תואמים את מי שאנחנו היום וזה בסדר,

ילדים שגדלים בתחושה שהם יקרים ואהובים בונה אצלם בטחון עצמי רב. כל עוד אנחנו מחזקים אצלם את התחושות הללו הם תמיד יחושו שייכות. אתם תהיו מספיק בטוחים בעצמכם כדי להעביר לילדיכם את המסר שיש המון יופי, ייחודיות וקסם בלהיות שונה. לעתים זה יכול להיות מקור לעצמה רבה. עודדו אותם תמיד לכבד ולאהוב את האחר והשונה, העולם מלא אפשרויות, צבעים וגוונים, זכותנו לבחור את הדרך שמתאימה לנו.

באופן מפתיע מאז שאני ומשפחתי עשינו את השינוי אנחנו מרגישים יום יום כאילו זכינו בפיס. למדנו לעשות קניות יותר חכמות של פירות וירקות זה אומר רכישה בארגזים ישירות ממגדל דבר שמוזיל את המחיר באופן משמעותי. אנחנו עושים הרבה טיולים בחיק הטבע שכוללים ליקוט זה גם כייף וגם חוסך לנו כסף. בסופו של דבר הפערים בין אוכל רגיל לתזונה טבעית אינם משפיעים על מעמדינו החברתי-כלכלי.

אחד מחוקי היקום למערכות יחסים קובע, שכדי ליצור את מערכת היחסים הרצויה לכם, עליכם להתמקד במהות של היחסים במקום בצורה מסוימת שלהם. מהי המהות? זוהי הרגשה שאתם רוצים להעביר אל האנשים בסביבתכם הקרובה שאתם אוהבים אותם בכל מקרה. אם תעניקו להם את ההרגשה הזו – הם לעולם לא ירגישו שאתם מבקרים אותם. אגב, אם הייתם רוצים לראות אותם משנים את דרכם עם ילדיהם – זוהי הדרך הבטוחה. רצוי גם שלא תגידו להם מה לעשות ואיך לנהוג עם ילדיהם, בייחוד אם הם לא שאלו אתכם. אתם יכולים להציע להם קישור לקורס הזה.

הקורס מתאים לכל הורה המעוניין בבריאות מושלמת לילדיו. אני מאמינה ששינויים בטוחים לוקחים זמן ומוטב להתקדם צעד אחר צעד. התחילו ביישום מספר טיפים ועקרונות מתוך הקורס, אשר אתם מתחברים אליהם וכבר תחושו בשינוי אדיר. היכולת שלנו לשמור על ראש פתוח היא מתנה אדירה שעשויה להוביל אותנו למקומות מופלאים.

מתבלט ורוצה עזרה?

veganbari_icon2