קורס אונליין ללימודי
Raw-Food
בהנחיית דפנה אמון

רוא-פוד מאסטרס ובריאות טבעית

כולל תוכנית ליווי ואתגר ניקוי-גוף של 30 ימים

הקורס מתחיל ב-21/1/2024
זהו הקורס האחרון חביב
שכולל ליווי במחיר הכי טוב שאפשר
מקומות אחרונים

אם יש לך רצון אמיתי

לשפר את בריאותך,
למצוא את אורח החיים והתזונה שתשיב לגופך את החיוניות,
למצוא תחושה של חיבור אוהב לגוף,
למצוא יותר פשטות ושמחה בהכנת האוכל,
לעשות ניקוי רעלים מדורג, עדין, אחראי וטעים,
לרדת במשקל אבל לא מתוך צמצום והגבלה, אלא מתוך שפע

אני מזמינה אותך להצטרף לקורס מרתק ועשיר, ששינה את חייהן של מאות משתתפות ומשתתפים.

אילו דברים יקרו לך בעקבות יישום הקורס שנלמד?

איך מתנהל הקורס?

מה כולל הקורס?

שיעורי הדרכה להכנת אוכל

בשיעורים המצולמים נלמד להכין מתכונים טעימים בקלות ונרכוש ידע על טכניקות-הכנה פופולאריות בעולם הרו-פוד! במהלך הקורס את ומשפחתך תהנו מלזניה, פלאפל, סלט טורקי, רטבים, ממרחים, קינוחים, גלידות, מעדנים, טורטיות, פסטות והכל RAW-FOOD!
לא תאמיני כמה זה פשוט.
כל ההדרכות נמצאות בתוך אתר חברים סגור וניתן לצפות בהם מתי שרוצים ללא הגבלת זמן.
כולל חוברת מתכונים מלאה מודפסת עם משלוח עד הבית!
הזמן הכולל של שיעורי הדרכת המתכונים הוא כ-6 שעות והוא נפרש על פני 30 סרטונים
(כל סרטון כ-10 דקות).
הסרטונים ערוכים ברמה כזו שעושה חשק לשלוח יד למסך.

אתגר התחדשות וניקוי גוף למשך 30 יום

הקורס כולל תוכנית אתגר הוליסטית שתעניק לך הזדמנות לעשות שינוי ולהצליח להתמיד בו למשך 30 יום - ואני בטוחה שאת תעמדי בו. כי הרבה נשים לפניך הצליחו!
אתגר ההתחדשות כולל:
תפריטים יומיים ורשימות קניות מפורטות ל:
שבוע 1- הכנה לניקוי
שבוע 2,3- רוא-פוד מלא
שבוע 4- ניצור יחד את התפריט המותאם עבורך להמשך הדרך
תוכנית כושר יומית ל-30 יום.
כל יום מחכה לך פעילות קצרה ואפקטיבית אחרת. את התוכנית יצרה מאמנת כושר, פילאטיס ויוגה מוסמכת!
תוכנית מיינפולנס יומית ל-30 יום.
כל יום תפתח לך גישה להקלטה של מדיטציה קצרה חדשה שהוקלטה ע"י דפנה אמון. התרומה של שיטה זו הוכחה במחקרים רבים. ישיבה שקטה והתבוננות בנשימה יעילה בטיפול בכאבים כרוניים, מורידה לחץ דם וכולסטרול, מפחיתה סטרס, מפחידה דיכאון, שיפור ביכולת הקשב והריכוז ועוד...

"הליווי נהדר! הרגשתי מלווה ועטופה בכל רגע במהלך הקורס." מרינה מאירי, חיפה.

"יישמתי 98% מהתפריט שדפי הציעה והרגשתי נפלא. גם אחרי הקורס, אני כל הזמן חוזרת לתפריטים ולידע שרכשתי וממשיכה ליישם ביום יום". גלי פרייס, קפריסין.

"מכל התהליכים שעברתי בתחום התזונה, זה היה אחד התהליכים הבהירים והממוקדים ביותר שהיו לי. הצלחתי להתחבר לתחושת השמחה בתזונהץ יכולתי לראות את הגוף שלי מקבל את השינוי בשמחה. מצאתי סוף סוף את הדרך המדויקת עבורי ואני הולכת בה". שולי מיכלין. מצפה-הילה.

שיעורים תיאורטיים בגישה טבעית-מדעית

במהלך הקורס יישלחו אליך כ-6 שעות של סדנאות תיאורטיות מצולמות אשר חולקו לפרקים ונושאים בצורה מאוד נוחה. ההדרכות מסבירות למה דווקא רו-פוד על פי גישת הבריאות הטבעית היא דרך חיים אפשרית, טעימה, הגיונית ובריאה. גם אם תאמצי רק כמה עקרונות בודדים מהשיעורים הללו - תחווי עליית מדרגה בבריאות. השיעורים פתוחים לצפייה ושמיעה במועד הנכון לך, מכל מקום ובכל שעה.

"השיעורים התיאורטיים עזרו בשינוי תפישה, ניפוץ מיתוס". גלי פרייס

"הקורס מביא יגע מקיף ועמוק על חשיבות ופירטי התזונה הבריאה. החלק התיאורטי רציני ויסודי". רונית לב-איר.

מפגשי שאלות ותשובות בזום

במהלך הקורס נפגש פעמיים לשאול שאלות על החומר והתוכן הנלמד.
אני כאן בשבילך לכל שאלה שתעלה ואשמח להקדיש לה זמן
במפגשים יהיה גם תוכן נוסף.
בתאריך 28/1 בשעה 20:30
בתאריך 4/2 בשעה 20:30

המפגשים יהיו בשידור חי ויקלטו לטובת אלה שלא יוכלו להשתתף.

מפגש הכרות פרונטלי בת"א (מועבר בשידור חי ב-ZOOM)

המפגש יתקיים ביום שישי 19/1/2024
בין השעות 10:00-12:30
בת"א (שכונת צפון ישן, פרטי כתובת מלאים ישלחו למשתתפות)
המפגש יוקלט.
מספר המקומות להשתתף במפגש הפרונטלי מוגבל ל-15 נרשמות ראשונות בלבד.

המתנות המיוחדות שלך.

סך הכל בונוסים בשווי 470 שח.

מאות אנשים בארץ ובעולם עשו את הקורס הזה ולמדו להיות מאסטרים במטבח הרו-פוד, חוו שיפור בבריאות, יותר אנרגיה, קלילות, הקשבה פנימית והתאהבו בבריאות ובתזונה הטבעית

על הקורס בנימה קצת אישית...

אם חשבת שלאכול תזונה טבעית ורו-פוד דורש משמעת-עצמית, כנראה שעוד לא פגשת את המטבח של דפי

הגילוי שלי על עצמת הרו-פוד והבריאות-הטבעית

סודות הכנת המתכונים

מקורות ההשראה לקורס

ההחלטה להוציא לאור את הקורס התגבשה מתוך זיהוי הצורך בקיום לימודים בגישה הטבעית-מדעית של ההגיינה הטבעית. לפיה, תפקידנו הוא להסיר סיבות הגורמות לבעיות הבריאות, ולהעניק תנאים יותר אופטימליים לגוף לעשות מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לשמור על בריאותנו.

הידע הזה קיים אלפי שנים. באמצע המאה הקודמת קבוצה של רופאים בכירים בארה"ב ומטפלים ניסחו את עיקרי הגישה. בניהם ד"ר ה.שלטון, ד"ר ג'ון טילדן, ד"ר לינדלר, יצחק בן אורי, ד"ר בוב אוון. בתקופה האחרונה מזוהים עם הגישה  לורן לוקמן, ד"ר ד.גרהם, ד"ר אן ויגמור, אלן קאר, ד"ר ג'ואל פורמן, שי דוידוביץ, אלירן דה-מאיו, ענת ארגמן, יפעת מלאכי וזוהי רק רשימה חלקית. אני מקבלת השראה לקורס גם מספריו של ד"ר ברני סיגל ולואיז היי.

הלימודים בקורס כוללים הרבה מאוד פרקטיקה. הכנת מתכונים טובים בקלות, איך מצרפים מזון נכון, איך משלבים עם שגרת היום, איך מתמודדים עם הסביבה. הקורס עונה על המון צורך בפרקטיקה ולימוד מעשי.

ההשראה למתכונים הגיעו מהבית והאהבה שלנו לאוכל ואירוח. קיבלתי השראה גם מענת ארגמן, יפעת מלאכי, FullyRaw, כריס קנדל, TannyRaw, מליסה – Raw food romance ועוד…

 

100% אחריות

ההבטחה האישית שלי אליך היא, שאם לא התחברת לקורס, לא הרגשת שהוא תרם לך, תוכלי לקבל בחזרה את כל כספך, באהבה.

אם בתום חודש ימים של הקורס, הרגשת שלא קבלת שום ערך, למרות שצפית בשיעורי ההדרכה - יוחזר לך כל כספך, למעט 150 שח עבור החוברות והמתנות שנשלחו אליך הביתה .
כך שבאפשרותך רק להרוויח!

!GET STARTED

ההשקעה שלך

כולל בונוסים שווים ביותר: מארז רביעיית סדנאות הכנת אוכל בגישת הבריאות הטבעית (מתכונים אחרים מאלה שבקורס) בשווי 320 ש"ח, חוברת קורס +חוברת אתגר עם תפריטים ורשימות קניות ל-30 יום החוברות מודפסות בהדפס אקולוגית ונשלחות אליך עד הבית לכל מקום בעולם בשווי 120 ש"ח. כף ומזלג מעץ שתרצי לאכול את הסלט מעכשיו רק איתם  בשווי 30 ש"ח. סך הכל בונוסים ומתנות בשווי של 470 ש"ח 

כעת יש 35% הנחה על הקורס

כך שההשקעה היא:

97 ש"ח * 10 תשלומים

(סה"כ 970 שח – אפשר פחות תשלומים)

ההרשמה במחיר מיוחד נסגרת הלילה בחצות

ואז מחיר הקורס יהיה 1,500 ש"ח.

יש לך שאלה? השאר/י פרטים ואחזור אליך בהקדם

"במקום שיש בריאות, יש תקווה ובמקום שיש תקווה יש הכל"

סילבוס הקורס:

שבוע ראשון
צרכי הבריאות

תוכן תיאורטי: 5 מפתחות לבריאות-מושלמת, המדריך לתזונה בסיסית ומאוזנת, סקירת ציוד מכשור וחומרי-גלם

מתכונים שנלמד להכין: פרפה פירות בשכבות, מעדן מנגו-בננה, גבינת מקדמיה-פסטו, ממרח עגבניות בסיסי, הלזניה, פלאפל ב-3 טעמים, סלט טורקי, קוקיז לימון/ שוקולד-תפוז יוקרתי.

שבוע שני
מזוננו הטבעי

תוכן תיאורטי: האופי הדיאטטי של האדם, צירופי מזון, קלוריות כן או לא?, ממה מורכב המזון, סיבות לחוסרים,  הדגמת תפריט יומי הלכה למעשה

מתכונים: פודינג-צ'יה, סלט המהפכה, יצירת רטבים מושלמים, רוטב פלפלים מתוקים מנצח ורוטב אלף האיים סופר-לייט, ספגטי "בולונז", פטוצ'יני בלנקה, עוגת שכבות

שבוע שלישי
מסע רוחני

תוכן תיאורטי: אכילה רגשית ואיך מתמודדים, מהו ניקוי רעלים, איך מתמודדים עם משברי ניקוי? איך מאפשרים לגוף ניקוי טוב ויעיל? 

מתכונים שנלמד להכין: עקרונות בסיס לסמוד'י, שייק אפרסק-טרופי, בננה-לוטי, המדריך למרקי רוא, מרק כתום עשיר, סלט תאילנדי, רול סושי חסה שיטאקי, מוקפץ אסייתי ססגוני, מלבי הודי

שבוע רביעי
שליחות של בריאות

תוכן תיאורטי: עקרונות הריפוי הטבעי מכל מחלה שהיא וללא תרופות ותוספים, איך להיות להיות שליח/ה של בריאות בעולם 

מתכונים: סנגריה-גרנדיה, קראמבל תפוחים עם כדור גלידת וניל, פלפלונים ממולאים "סלטונא", לאבנהצ'יפסלט, ראפ-מנגו עם צ'אטני פיקטני גביעי טריקולור שוקולד-פקאן

מה מספרות הבוגרות שלנו?

"הרשו לי להלל ולשבח את דפי. אני עוקבת בעניין רב ובהנאה מרובה אחרי פועלה ותרומתה לתנועת המזון הצמחי בארץ. היא כובשת באישיותה ובדרך בה היא ״מגישה״ את הידע העצום והנסיון שרכשה כרואופודיסטית. נהניתי מכל רגע בקורס - פשוט הנאה אינסופית, עונג ואושר טהור.מומלץ!"
מירה בוכניק
הרצליה/ניו-יורק
"הגעתי לקורס של דפנה מתוך רצון ללמוד ולהתנסות בתזונה הזו אבל לא ציפיתי למה שהיה. הידע היה עצום ורק רציתי להמשיך ולשמוע עוד ועוד. לתומי, חשבתי שמדובר רק על המזון וצרופיו אבל נפתח לי עולם שלם של מודעות ותובנות מדהימות לבריאות, למזון, לגישה לחיים. במקביל לזה, קיבלתי כלים להתנהלות נכונה שהגיעה עם המון הכלה והכוונה מדוייקת לי בלי שיפוטיות ולחץ. בעיקבות השינויים אני מודעת למה שאני מכניסה לגוף. למדתי שיש חשיבות עצומה ובלעדית למה שהוא סופג. הכלי המשמעותי ביותר כי הוא הכי קשה לי לשינוי זו האכילה הריגשית שפחתה פלאים וזו הרגשה מדהימה! ואיך אפשר לדבר על קורס כזה בלי להזכיר את האוכל?! זה האוכל המגוון והטעמים אליהם נחשפתי היו מדהימים יותר מכל מזון מבושל שאכלתי אי פעם (ואכלתי והתנסיתי) וכמובן, הדובדבן שעל הפרוזן – דפנה המופלאה- מלאה באנרגיות טובות, קשובה, מצחיקה ומקצוענית אמיתית. דפי, תודה על קיומך!"
שלי גיל
כפר סבא
"מודה כל יום על שפגשתי את דפי והצטרפתי לקורס המדהים הזה. כל כך הרבה מידע חשוב שספגתי ומיישמת על עצמי ובני משפחתי כל רגע. דרך האוכל הטעים והיפה למדנו על מכלול האלמנטים החשובים לחיים בריאים, אוהבים ומאושרים. בנוסף באתגר זה השלתי מעליי 5 קג מעצבנים שהכבידו עליי, הרגשה של קלילות וחיות. דפי תודה ענקית"
אוולין גלמן
תל אביב
ניסיתי הרבה דברים. חלק עזרו יותר וחלק פחות. דפנה היתה הראשונה שבאמת עשתה לי סדר.. היא הוכיחה לי את החשיבות של פירות בתזונה. תוך שבוע עברתי לצרוך הרבה יותר פירות. תוך 3 חודשים ירדתי כמעט 10 קילו ואני מרגיש צעיר ואנרגטי כמו לפני 20 שנה. הקורס שלה מקצועי, נעים באוירה ביתית ותרגישו שם בעיקר שלווה ושאתם בידיים טובות.
ברק פז-טל
קריית אונו
"אני עוקבת אחרי דפי כבר תקופה תמיד הייתה סוג של מודל חיקוי... כשראיתי שהיא עושה קורס לקח לי שניה להחליט שאכן אני הולכת ואכן צדקתי הבחורה היא השראה מהלכת! נתנה מתכונים טעימים שאני רק מחכה להכין לעוד משפחה וחברים"
רותם פיר
רמת גן
"הקורס מאוד ענה על הציפיות, הוא גם המשיך תהליך שכבר התחלתי עוד מלפני, פשוט הייתי צריכה עוד אלמנט של חיבור, והחיבור הגיע בשתי צורות, שהיו לי חדשות ומרעננות: 1.חיבור קבוצתי - המסגרת, השיתוף, הליווי וכל מה שקשור בזה. 2. חיבור מעשי - דרך החשיפה לכל אופציות המתכונים המגוונות. בנוסף, למרות שאני כבר חודשים מתעניינת בתזונה ומתנסה בה במידה כזאת או אחרת, רק בעקבות הסדנא עשיתי "קפיצה למים" של אתגר רוא באמת מלא או כמעט מלא לשבוע רצוף, וזאת נקודת ציון חשובה ונפלאה שאני זוקפת לזכות הקורס"
לימור ליפשיץ
פתח-תקווה
"הרגשתי בטוחה לאורך האתגר וכייף גדול. הרגשתי שלכל שאלה יש לי מענה ושתמיד אפשר להתייעץ. הידע שרכשתי רחב. אני נורא אהבתי את הרעיון של הקבוצה בפייסבוק ככה ניתן לתמוך בכל זמן שנוח ורואים את התגובות של החברות וזה היה מחמם את הלב והרגשתי שתמיד יש איתי מישהו. עדיין אנחנו קצת מתכתבות בקבוצה וזה חשוב. השינוי שחל אצלי הורגש מיד בקלילות בגוף ביציאות התקינות העור פנים שלי ממש השתפר חלק יותר בהיר יותר מרגיש בריא הרבה יותר. תודה ענקית לך על החום הרגישות המטפורות המדהימות האינטליגנציה הסבלנות הדיוק לכל דבר וההקשבה האמיתית לצורך האישי.
אורלי נהרי
תל אביב
"הקורס הזה שינה את חיי ממש ככה תמיד חיפשתי דיאטות הרזיה שלא יפגעו בבריאותי או במראה שלי ואכן אני מרגישה בריאה ורעננה. הרעיונות האין סופיים שלא האמנתי שניתן להכין מזנות טעימים יפים ובעיקר בריאים בעיקר שאני כמעט ולא אכלתי ירקות ועכשיו עם הרעיונות המדהימים אני מגוונת כל יום מתכון חדש ומצפה כל יום להכין עוד מהמטעמים הנהדרים"
מירי ששון
תל אביב
"לדפנה המון ידע, היא מדברת בגובה העיניים. תמיד תומכת ומכילה לא נותנת הרגשה שאם אתה לא מצליח אז כל התהליך לא שווה. ההפך הוא הנכון. דפנה אישיות מקסימה ומרתקת. ומכל פעם שפגשתי או דברתי איתה בטלפון החכמתי. הצלחתי להוריד 3 ק"ג במשקל ב-3 שבועות אני מרגישה קלילה ובריאה. אני מתכוונת להמשיך לאכול רו פוד היות ואני חושבת שזו התזונה הכי מתאימה לנו. תודה לך דפי יקרה על מה ומי שאת."
רוית אשכנזי
כפר סבא

Find Health Within You

 כעת ב-35% הנחה

ההרשמה נסגרת הלילה בחצות!

 

זהו הקורס האחרון שאני מעבירה אחרי 10 שנים

והולך להיות אינטימי, מעמיק ומשנה חיים

נותרו מקומות אחרונים

נא להזדרז…

יש לך שאלה? השאר/י פרטים ואחזור אליך בהקדם