איך נראית שגרת הבוקר שלי?

איך נראית שגרת הבוקר שלי?

לחצו לצפייה

לחצו לצפייה

7:00 – אני מתחילה כל בוקר עם רגע של התבוננות פנימית על דף נייר. אני כותבת את כל הדברים בחיי עליהם אני מודה. אף דבר אינו מובן מאליו. גם לא להתפנות בכל בוקר. אני ממלאה לפחות 10 שורות. בימים הראשונים הרגשתי כאילו אין לי על מה להודות. ואחרי שבוע בערך הרגשתי שאני יכולה למלא כמה עמודים של הודיה. איזו הרגשה נפלאה להתחיל איתה את היום – התחושה שיש לנו כל כך הרבה על מה להודות.ואני אני הופכת את הדף וכותבת מה אני חולמת שיתגשם בחיי. לפעמים אני מתפללת שמשהו מבחוץ ישתנה, שהבית יהיה מסודר. תוך כדי כתיבה, מתקלפות להן השכבות ואני פוגשת את מה שאני באמת רוצה. להיות יותר ברגע הזה, לצחוק הרבה ולהיות יותר קרובה לחברים ומשפחה. באמת שמאז שאני עושה את תרגיל ההתבוננות הזו דבר ראשון על הבוקר, אני מרגישה שהיחסים שלי עם אריק יותר קרובים, שהחלוקה על הסדר והניקיון בבית יותר משותפת, שהמיטה שלי הרבה יותר נעימה מתמיד

כשאני מסיימת, אני מצחצחת שיניים ושוטפת פנים. אני מצחצחת עם מברשת שיניים עשויה מעץ. אני אוהבת את התחושה להחזיק אותה והעובדה שהיא מתכלת ואקולוגיתלסביבה. אני מצחצת שיניים בתקופה האחרונה עם משחת שיניים של ג'ייסון הם הוציאו מהדורה חדשה של משחה על בסיס קוקוס – אני אוהבת את הטעם מנטה. היא מרעננת, מתוקה במידה. אמנם המרקם שלה טיפונת מוזר אבל כשמצחצחים היא ממש נעימה. לפני כן צחצחנו במשחה טבעית לגמרי שקנינו במקסיקו אבל לצערי היא נגמרה. אני שוטפת פנים עם מים קרים בלבד. אני לא מורחת קרמים או סבונים בבוקר. רק אם אני צריכה להוריד איפור אני משתמשת במעט סבון "ירדן" טבעי. 

8:00 – אחרי שהכנתי לברי קופסת אוכל לגן (באמת שאני מראה הרבה פעמים בסטורי באינסטגרם מה אני שמה לבר לגן – כך תוכלו לצפות בפרופיל שלי שם dafnaamon) אני יוצאת להליכה בפארק או יוגה. מה שיוצא. לפעמים אני משלבת שיחות עבודה עם ההליכה וזה ממש 3 במחיר אחד. עבודה, שמש ופעילות גופנית 

9:00 – אני יושבת לעבוד על המחשב. השעתיים הראשונות של עבודה על המחשב הן מאוד יעילות עבורי. בד"כ אני לא מרגישה רעב עדיין בשעה הזו. ואני חייבת לציין שזה תהליך שהלך והשתנה. זה לא תמיד היה ככה. ממש לא. תוך כדי אני שותה מים. כמה? משהו כמו 4 כוסות. 

11:00 – אני משתדלת לא לחשב את הארוחות שלי לפי שעון, אבל אני שמה לב שבדכ זו השעה שאני מתחילה להיות רעבה ואז אני פשוט בוחרת לי את הפירות הכי בשלים שיש לנו בבית. לרוב אני כבר יודעת בדיוק איזה פרי יתחשק לי. זה מתחיל שעולות לי פםנטזיות על פרי מסוים בזמן העבודה ואז אני יודעת – אני רעבה. 

אחרי הארוחה הראשונה של היום אני אמשיך לעבוד, לעשות טלפונים, פגישות, ובערב, אני באמת משתדלת לפנות את הזמן למשפחה. 

בסרטון הבא אתן לכם הצצה לשגרת הסלט שלי בערב. 

מה אתם אומרים?? ספרו לי בתגובות איך יצא 

רוצה ללמוד להכין מגוון ענק של מתכונים טעימים ובריאים?

ב-10/3/19 נפתח קורס רו-פוד
בגישת הבריאות הטבעית

 הקורס כולל:

מפגשים פרונטליים ואינטרנטיים, מגוון ענק של מתכונים חדשים, הדרכות תיאורטיות, תפריטים שבועיים, רשימת קניות, משדרים חיים ועוד בונוסים שווים! 
במהלך סוף-השבוע יש לכם הזדמנות אחרונים להצטרף לקורס במחיר הרשמה מוקדמת 
 

שריינו מקומכם לקורס בריאות משנה-חיים 

בואו ללמוד להכין אוכל טעים בקלות, להתנסות ב-30 ימים של ניקוי גוף והתחדשות, להכנס למסגרת מאפשרת ותומכת, בואו ללמוד להשיג ולבחור פירות ויקות טובים במחירים משתלמים, להכיר לעומק גישה קסומה לבריאות שתאפשר לכם לחיות בריא בלי להרגיש שאתם מוותרים על דבר. 

הקורס בהנחיית דפנה אמון

 

Find Health Within You