גם ברו-פוד לא ויתרתי על הקציצות של אמא

גם ברו-פוד לא ויתרתי על הקציצות של אמא

לחצו לצפייה (3 דקות) אל תפספסו

הרבה אנשים מספרים לי שהחשש שלהם להתנסות בתזונת רו-פוד הוא שהם יצטרכו לוותר על דברים שהם אוהבים, ארוחות במסעדות, אוכל של אמא. לחיות בתחושה של ויתור זה ממש לא נעים. אני רוצה להציע לכם מבט אחר על עולם הרו-פוד – ולהתנסות בו מתוך תשוקה ואהבה – ליצור מרחב של שינוי ובריאות מבלי תחושה של ויתור או החמצה.  איך עושים את זה?

1 – לומדים להכין מנות רו-פוד נפלאות. לומדים לבחור פירות איכותיים וטובים. מכינים לעצמכם ולמשפחה מאכלי רו-פוד טעימים וצבעוניים. מה צריך יותר מאוכל שיהיה אסטתי ונעים לעין וגם טעים, טרי ועסיסי בטעם? 

2 – מתחילים להוסיף יותר ויותר מזונות טריים וחיים לתפריט. עושים זאת בהדרגה, לא מוותרים על אוכל מבושל, אלא פשוט מוסיפים עוד פירות וירקות חיים. עם הזמן באופן טבעי וללא מאמץ התשוקה שלכם לטעמו של המזון הטבעי תלך ותגדל. פתאום גופכם יעדיף מזון בריא ופחות יתחשק לכם על מאכלים אחרים. וזה הסוד הגדול של אנשים שנהנהים מאורח חיים בריא – הם לא מרגישים ויתור – אלא הם נהנים ומשתוקקים לאוכל בריא. 

רוצים לדעת להכין מתכוני רו-פוד קלים וטעימים?

אולי יעניין אותך ש....

ב-18/11/18 נפתח קורס רו-פוד
בגישת הבריאות הטבעית

 הקורס כולל:

מפגשים פרונטליים ואינטרנטיים, מגוון ענק של מתכונים חדשים, הדרכות תיאורטיות, תפריטים שבועיים, רשימת קניות, משדרים חיים ועוד בונוסים שווים! 
במהלך סוף-השבוע יש לכם הזדמנות אחרונים להצטרף לקורס במחיר הרשמה מוקדמת 
 

שריינו מקומכם לקורס בריאות משנה-חיים 

בואו ללמוד להכין אוכל טעים בקלות, להתנסות ב-30 ימים של ניקוי גוף והתחדשות, להכנס למסגרת מאפשרת ותומכת, בואו ללמוד להשיג ולבחור פירות ויקות טובים במחירים משתלמים, להכיר לעומק גישה קסומה לבריאות שתאפשר לכם לחיות בריא בלי להרגיש שאתם מוותרים על דבר. 

הקורס בהנחיית דפנה אמון 

18/11/2018 מתחילים

 

Find Health Within You